Original Research
Using the occupational personality questionnaire (OPQ) for measuring broad traits
Submitted: 26 October 2004 | Published: 26 October 2004
About the author(s)
Deléne Visser, Rand Afrikaans University, South AfricaJ. M. Du Toit, Rand Afrikaans University, South Africa
Full Text:
PDF (196KB)Abstract
Opsomming
Die wye aanvaarding van die Groot-Vyfmodel impliseer dat persoonlikheid uit relatief onafhanklike dimensies bestaan wat ’n taksonomie vorm waarmee individuele verskille verklaar kan word. Die doel van die ondersoek was om vas te stel of die subskale van ’n gevestigde persoonlikheidsvraelys wat gedetailleerde persoonlikheidstrekke meet, die Occupational Personality Questionnaire (OPQ), op sinvolle wyse gereduseer kon word tot ’n breë faktormodel in ’n Suid-Afrikaanse konteks. Die OPQ 5.2 konsepmodel is toegepas op 453 werkapplikante in die telekommunikasiesektor. ’n Ondersoekende faktorontleding het ’n sesfaktorstruktuur gelewer, insluitende vyf faktore wat met die Groot Vyf persoonlikheidsmodel ooreenstem. Die sesde faktor wat as Interpersoonlike Verhoudingsharmonie benoem is, toon ooreenstemming met die Chinese tradisiefaktor wat in ’n nie-Westerse samelewing onttrek is.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 5114Total article views: 14875
Crossref Citations
1. Personality as predictor of customer service centre agent performance in the banking industry: An exploratory study
Linda Blignaut, Leona M. Ungerer, Helene Muller
SA Journal of Human Resource Management vol: 14 issue: 1 year: 2014
doi: 10.4102/sajhrm.v12i1.607